Ne punem in cap

Auravorbesteprostii

numarul 1- aprilie 2007
NE PUNEM IN CAP
Dar nu pentru ca se poarta ci pentru ca era si timpul sa spuna cineva ceva in Galatiul asta poluat si populat de oameni multi si in mare parte, marunti. Si nu ma-ntelegeti gresit. Nu-ncerc sa denigrez imaginea orasului dar nici nu-i cazul sa ascund ca ma scoate din minti lipsa de activitate, lipsa de interes, lipsa de bun simt si lipsa de atitudine care parca plutesc in aer pe aici, pe la noi.
Ei, gata! M-am saturat sa ii aud pe altii plangandu-se, m-am saturat sa ma plang si eu, asa ca o sa trec direct la subiect.
Recunosc, astazi nu am cuvintele la mine. Nu pot vorbi despre nimeni si nimic. Nmeni si nimic nu ma mai mira. Putine lucruri ma impresioneaza, putini oameni reusesc sa ma scoata din casa, multe lucruri ma scarbesc si la fel de multi oameni ma imping la gesturi necugetate. Nu ma mai plang de mult timp, ti-am spus si mai sus. Mi-am interzis ! Mi-am interzis sa vorbesc, sa rad, sa actionez, sa militez. Ii las pe altii pentru ca o fac bine, pentru ca ei reusesc. Prefer sa fiu un simplu spectator. E mai usor, e mai comod, e mai bine si ma prinde de minune rolul asta.
De fapt, totul tine de initiativa indiferent de nivelul la care te raportezi. Ce-nseamna acest concept intr-un oras care face pasi timizi in a se afirma ? Inseamna revista EXPLORE, inseamna OAMENI, ANI, VIATA, toate privite altfel. Ne punem in cap, analizam situatia de jos in sus, gasim esenta in loc de aparenta si te invitam sa ni te-alaturi. E un nou inceput !Tu n-ai motive sa fii un simplu spectator pentru ca poti mai mult. Tu stii ca vrei, noi stim ca poti!
Gaseste-ti motivatia, trage aer in piep si pana data viitoare… EXPLOREaza-ne!
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

