File de poveste:1 an de Explore*

– martie 2008
AuraVorbesteProstii
File de poveste: 1 an de Explore*
La început a fost povestea celor de la Paraziţii, un interviu care a debutat odatã cu  numãrul zero, prima apariţie editorialã Explore*. Dupã emoţiile de început, am decis sã „Ne punem în cap”, l-am tot ridicat în slavi pe Andrei Gheorghe, i-am  criticat pe cei care-s „Almost famous”şi-am fost toţi de acord cã „Eftin şi bun” nu prea se poate-n România, oricât de europeni am fi.
N-am neglijat nici muzica de calitate, am întocmit top-uri( „Lovestory”),am vorbit şi despre film („I choose not to choose life, I choose something else”), am acordat „Zmeura de Aur” dar am decernat şi premiul Oscar pentru cã nu-i drept sã fii drept doar cu cei care nu meritã aplaudaţi, premiaţi şi felicitaţi.
Am glumit noi ce-am glumit dar totdeauna constructiv, cu intenţii bune şi idei demenţiale. Iar ca drept dovadã, iatã c-a  trecut un an de când revista lansatã de Galleria Creative face furori pe piaţa de publicitate din Galaţi.
Am tot evitat sã fac urãri cu iz de festivism sau sã rememorez momente din trecut, aşa cum se-ntâmpla în astfel de situaţii, dar meritã sã vã spun cã, în urmã cu un an, am cunoscut doi oameni care au cu ce se lãuda, sunt adevãraţi profesionişti şi-au reuşit cu brio sã iasã din tipare,nu pentru a scandaliza ci pentru a oferi o alternativã. O alternativã pentru o piaţã de advertising destul de monotonã, aşa cum era, înainte de februarie 2007, cea gãlãţeanã. Marian Marin şi Tiberiu Ivan, „capetele limpezi” de la Galleria Creative nu s-au temut sã promoveze ALTCEVA, într-un oraş în care nu se-ntâmplã… mai nimic.Cel puţin din punct de vedere cultural. Şi-au reuşit sã se impunã vertiginos! Iar eu sunt mândra c-am fost antrenatã într-un astfel de proiect, mã frapeaza cã revista Explore* îmi citeşte gândurile şi mã frãmânt când ştiu cã voi îmi citiţi rândurile şi cã pot sau nu… sã vã dezamãgesc.
Dacã ai rãsfoit mãcar o datã, fugitiv, vreun numãr din Explore* sau dacã, dimpotrivã, ai toatã colecţia de reviste, nu poţi sã stai deoparte! Vino sã sãrbãtorim împreunã primul an din viaţa revistei tale de timp liber şi publicitate
!Petrecerea, masa şi dansul sunt anunţate cu surle şi trâmbiţe, sâmbãtã , 22 martie, la Club Viva!Pentru cã noi ştim cã cititorii noştri… sunt mai petrecareti decât ai lor!
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

