Eternal sunshine of a spotless mind

-numarul 6, septembrie 2007
AuraVorbeşteProstii
“Eternal sunshine of a spotless mind”
Am trãit şi trãim în continuare între superficial şi supranatural. Fiţi atenţi ce declaraţii geniale am gãsit printre paginile revistelor şi publicaţiilor glamouroase din România şi nu numai. « Primul lucru pe care l-am fãcut când am ajuns în America a fost sã-mi cumpãr o pereche de jeansi Levi’s, din banii de bursã. Am bãut doar apã platã toatã luna ».Straşnicã investiţie, ai mari şanse sã te afirmi ! Pãcat cã nu ţi-ai dezvãluit identitatea. Probabil din motive de securitate. În Romania se furã ca-n codru.
« Într-o searã am întâlnit o fatã disperatã cã n-are o relaţie cu un tip care sã semene cu Brad Pitt. M-am întors spre ea şi i-am spus :”Ei bine, dacã asta este ceea ce-ţi doreşti, ar trebui sã arãţi şi tu precum Angelina Jolie! Aşa cã lasã dracului ginul ãla şi mişcã-ţi fundul la salã ». Ce spiritual e Jonathan Rhys-Meyers (actor Match Point, The Tudors) !Atât de spiritual încât şi-a bãtut joc de propriul talent şi-a acceptat sã joace-n « Alexander ».Ce-i « Alexander » ? E-o glumã proastã de-a lui Oliver Stone ( regizorul a nenumãrate filme de marcã printre care şi arhicunoscutul « The platoon »).
Tot Jonathan Rhys Meyers gãseşte pretexte pentru implicarea lui socialã egalã cu 0. « Mi se pare narcisim din cale-afarã sã fac opere de caritate. ( Cu o voce pompoasã) : « M-am decis sã renunţ la actorie timp de şase luni şi sã lucrez într-un orfelinat, apoi sã mã întorc pe moşia mea şi sã câştig un Oscar pentru spiritualitatea recent dobînditã ».Asta sã i-o spui Mihaelei Radulescu !Şi roag-o sã nu se mai întoarcã niciodatã pe sticlã ! Inventãm noi « Oscar-ul » de România şi-i dãruim mai multe statuete !
Pentru cã-i cel mai kinky interviu pe care l-am citit în ultima vreme, o sã inchei tot cu o declaraţie de-a lui Jonathan Rhys-Meyers. “Am fost dat afarã de la şcoalã pentru cã nu prea dãdeam pe-acolo. Şcoala este total diferitã în Irlanda faţã de cea din Statele Unite. Acolo nu poţi sã zici : « Hai sã iau Lexus-ul meu decapotabil şi sã trec pe la liceu pentru douã ore de algebrã. »La mine în ţarã, dacã un profesor iţi dã una-n cap, sigur ai meritat-o. Probabil eşti un tãntãlãu şi jumãtate ! » În România dacã ai Lexus nu-ţi dã nimeni în cap. Partea bunã e cã dacã n-ai Lexus, n-ai cum sã fii « un pãmpãlãu şi jumãtate » ! Give us your Lexus for two hours and you’ll never be the same again!
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

