Bend it like… Sorin Ghionea!

– ianuarie 2008
AuraVorbesteProstii
Bend it like… Sorin Ghionea
Nu e treaba mea sã vorbesc despre sport, sã mã scuze domnul Pantea, dar nu ştiu ce mi-a venit luna asta. Am decis, aşadar  sã renunţ la filme în favoarea fotbalului. Nu, nu la propriu. Adicã n-o sã mã tolãnesc în pat sã urmãresc zi luminã meciuri de fotbal, ştiri sportive şi declaraţii incendiare marca Becali ( sincer, mi se pãreau mai interesante ale lui Cornel Dinu. Dacã tot avem elitişti în materie de culturã, e bine cã unii vor sã parã elitişti şi când vine vorba de fotbal. Pânã la urmã şi fotbalul este-o culturã, poate chiar un cult), ci o sã scriu despre OAMENII din fotbal. Nu-i chiar un oximoron, cu condiţia sã nu vã duceţi cu  gândul spre Mutu, Chivu, Beckham şi alte clişee de genul ãsta.
Nu întâmplãtor l-am ales „cap de afiş” pe Sorin Ghionea. Motivele mele sunt, poate, pur subiective. Fanii Stelei, fanii Oţelului sau fanii fotbalului în general, ştiu de ce. Ştiu cã Sorin Ghionea s-a nãscut şi-a locuit pânã acum patru ani în Galaţi. Ştiu cã n-a uitat de unde a plecat, ştiu cã se întoarce cât de des îi permite programul şi cã Bucureştiul nu i-a rãpit nici din  accent, nici bunul simţ şi nici respectul faţã de oamenii care conteazã pentru el.
Ceea ce ştiu eu este cã… am crescut profesional vorbind, alãturi de Sorin Ghionea.Îmi face-o deosebitã plãcere sã-mi amintesc de primul meu interviu şi sunt profund recunoscãtoare cã a fost el. Dacã se-ntâmpla sã fie Adi Despot ? Sau Tudor Chirilã-n toanele lui mai mult sau mai puţin bizare ? Pãi nu renunţam de tot la visul meu şi m-apucam serios de învãţat carte, de participat la olimpiade şi de tocit gramatica pentru admiterea la litere ? Altã opţiune n-aş fi avut şi nici acum nu sunt convinsã cã existã foarte multe. „I am a walking disaster”, zice Dj Pagal într-un mix foarte interesant pe care dacã nu l-aţi ascultat înseamnã cã nu vã reprezintã! Şi-i foarte bine!
Recitind tot ce-am scris pânã acum, mi-am dat seama cã nu ştiu sã vorbesc despre oameni, cã nu ştiu sã-i valorific aşa cum meritã sau cã nu ştiu sã-i critic în funcţie de greşelile lor. Cred, însã cã uneori reuşesc sã-i provoc la discuţii cel puţin interesante pentru cã-mi place pur şi simplu sã-i descopar. Haideţi sã-l descoperim împreuna pe OMUL Sorin Ghionea, eclipsat, poate, de postul de fundaş al echipei de top Steaua Bucureşti.Vã invit sã citiţi cele douã interviuri! Adresa o cunoaşteţi!
www.exploremag.ro


Lasă un răspuns

