Omul din umbra fotbalistului Sorin Ghionea

„Fiecare om isi doreste in viata maximul ca sa obtina minimul”

Oamenii care conteaza cu adevarat sunt putini. Sunt cei care reusesc sa transmita emotie indiferent de domeniul in care activeaza. Profesionalismul, bunul simt si mai ales modestia sunt atribute rar intalnite la persoanele publice de astazi, fiecare dornica sa se afirme, sa-si etaleze bunurile materiale, sa se afiseze cu persoane de notorietate si sa-si creeze o imagine implacabila pentru micul ecran.Eclipsat de pozitia pe care o ocupa in cadrul echipei de fotbal Steaua Bucuresti, cea de fundas, OMUL Sorin Ghionea infirma zvonurile cum ca fotbalistii uita de cele mai multe ori sa fie oameni.

– In Galati esti foarte popular, tinand cont de rolul important pe care il joci in viata echipei de fotbalul Otelul. Ce ne poti spune, insa, despre omul Sorin Ghionea ?

Un om care oricare altul, cu sentimente, bucurii, cu …tristeti, de ce nu ? Sunt un om care oricare altul, cu nimic deosebit.

– De ce oamenii atribuie imaginea aceasta controversata tuturor fotbalistilor ? Ma indoiesc ca sunt toti la fel…

Se spune ca banii sunt factorul principale care schimba foarte mult o persoana. In general fotbalistii au castiguri substantiale si de aceea se generalizeaza. Cat despre … a generaliza, sunt total impotriva acestui lucru. Eu pot sustine, contrar celor spuse de unii, ca exista fotbalisti foarte destepti, cu mult bun simt si poate superiori celor care fac astfel de afirmatii.

– Ti-ai ingradit vreodata personalitatea asa incat sa respecti regulamentul clubului si sa fii pe placul suporterilor ?

Nu pot spune ca… mi-am ingradit personalitatea dar fiind persona publica esti expus celor din jur pentru ca unii te vad intr-un fel altii in altul.Eu m-am purtat intotdeauna asa cum am simtit si nu am de gand sa fac nimic nereprezentativ pentru mine pentru a intra in gratiile unora.

– Sorin Ghionea a fost si el adolescent…

Ca oricare alt om! A fost un copil zbuciumat, a trecut prin multe peripetii. Marturisesc ca… scoala mi-a placut mai mult sau mai putin dar parintii mei au tinut ca eu sa invat . Drept dovada am absolvit Liceul economic, am terminat facultatea si iata-ma acum la 24 de ani. ( n.r. in momentul de fata, Sorin Ghionea are 29 de ani).

– Sa spunem ca… nu ai fi devenit fotbalist. Ce alta profesie ai fi ales ?

Mi-e greu sa raspund pentru ca nu m-am gandit niciodata la asta! Nu pot sa concep viata fara fotbal. Cand eram in liceu, pentru ca a trebuit sa dedic mai mult timp invatatului am fost nevoit sa renunt la antrenamente trei ani de zile. In aceasta perioada, tot la fotbal am visat. Si astazi ma gandesc cat de bine ar fi fost sa ma fi antrenat si acei trei ani. Sunt ferm convins ca as fi fost mai sus, acum.

– Ai vorbit despre parinti. Cat au fost de importanti pentru formarea ta ca om si ca fotbalist ?

M-au sprijinit enorm. Tatalui meu ii place fotbalul si cred ca de la el mostenesc aceasta pasiune. Mama … nu era deloc incantata pentu ca-si dorea sa invat si sa cladesc ceva cu ajutorul studiilor.

– Mai ai timp sa visezi si la alte lucruri afara de fotbal ?

Fiecare om isi doreste maximul ca sa obtina minimul. Eu visez la un contract in strainatate. Pentru mine fotbalul inseamna foarte mult, poate prea mult.

– Timpul liber cu ce il ocupi ? Ai vreun hobby care te indeparteaza de rutina zilnica ?

Am timp liber, poate nu atat de mult cat imi doresc sau cat am nevoie. Pe care pe care-l am, insa, il folosesc pentru a ma odihni.

– Prietenii iti sunt alaturi ?

Din toti cei care au fost, in trecut, acum au ramas foarte putini.Dar sunt prietenii adevarati pe care si-i doreste orice om. Am realizat ca cei care au fost alaturi de mine in perioada cand am inceput sa fiu pe picioarele mele si sa-mi permit anumite lucruri, financiar vorbind, au fost cei interesati.

– Multi considera ca daca ai ocazia sa faci ceea ce-ti place, banii sunt mai putin importanti. In ce te priveste, cum stau lucrurile ?

Se spune ca banii nu aduc fericirea dar o intretin. Este foarte greu sa faci ceea ce-ti place fara bani pentru ca, vezi si tu, totul in ziua de astazi este contra cost. Esential este, ca atunci cand ii ai sa nu uiti de unde ai plecat.

– Pe tine te-au schimbat situatia ta financiara, statutul tau, popularitatea ?

M-a schimbat radical perioada de inactivitate pe care am avut-o. M-a facut sa vad viata asa cum este ea. Ce spuneam mai devreme…atunci cand ai bani si un statut important sa nu uiti de unde ai plecat pentru ca imediat te poti intoarce de unde ai venit. Eu am trait asta si mi-am dat seama ca au fost lucruri pe care le faceam sau le tratam gresit in trecut. Pot spune cu mana pe inima ca experienta pe care am avut-o, cand m-am imbolnavit de heptatita si nu am fost apt sa joc pentru Steaua, a fost o palma buna de la viata pentru mine.

A consemnat: Aura Dajbog

http://www.vlg.sisnet.ro


23 thoughts on “Omul din umbra fotbalistului Sorin Ghionea

  1. Far too kind! Multumesc mult pentru urare! Asa cum spuneam si mai devreme, oamenii care conteaza sunt putini! Ar fi minunat sa-i descoperim pe toti, sau macar o parte, in 2007:)! La multi ani, mister balaur!

    Marius… cred ca niciodata nu m-am gandit la chestia asta. Intr-adevar, ma intreb, oare ce fotbalist ar fi acceptat sa acorde doua interviuri unei pustoaice de 12 ani si apoi, cu un an mai tarziu, 13.

  2. Se vede diferenta intre cele doua interviuri..nu de varsta, ci de calitate. S-ar putea sa imi retrag nominalizarea..dar regulile zic ca n-am voie..ma rog..eu una chiar sunt fan Steaua..de fapt..mai exista si alta echipa..? Cat despre Sorin Ghionea recunosc ca este febletea mea din toata echipa. Astept cu interes urmatorul tau interviu🙂 Un an bun.

  3. Yupee! Ma bucur mult, mult ca-ti place Ghionea! Merita! Stii ce ma intrista, Edelia ? Am auzit multe fete vorbind despre Steaua dar nici una nu-i acorda lui Ghionea prea multa atentie. Sa fie oare pentru ca e un tip serios, fara pretentii de „megastar” ( :)) ) care chiar joaca fotbal ? Cred ca esti singura fata care il apreciaza la justa lui valoare! Probabil pentru ca cine se aseamana se aduna!
    La multi ani, Edelia si un an mai bun, in compania unor oameni deosebiti, care merita!

  4. Salutare! Interesant credeam ca esti stelista. Uite un motiv in plus de a te felicita pentru ca asa procedeaza profesionistii A, uitasem La multi ani!!! si un an nou plin de interviuri. HAI DINAMO!!!

  5. Eh..dinamo..eu sunt stelista dinainte sa ma nasc..nu e vina mea. Si despre Ghionea..ti-am zis..nu ca i-ai luat tu interviu..dar e febletea mea de muuult timp. Ce nu i-as lua si eu un interviu..:P

  6. :)) La mine unchiul si tatal meu sunt dinamovisti de foarte multa vreme… imi amintesc cu drag chiar de paharele inscriptionate cu Dinamo pe care le-a cumparat unchiul meu de la stadion dinainte sa ma nasc eu si pe care i le-a daruit tatei. Deci, beau din pahare Dinamo, evident, bauturi nonalcoolice🙂. Edelia, imi amintesc, de asemenea cu placere cand:)) facusem interviul ca o tipa de la noi de la ziar, cam de 24 de ani, o fata draguta, pusa pe cuceriri a citit interviul🙂 si m-a rugat sa-i dau nr de telefon. A zis ca-i numai bun de insurat :)).

    Florentin, multumesc mult pentru urare! Iata ca descoperim lucruri noi! Zilele urmatoare spre sa te regasesc pe messanger pentru ca nu ne-am mai vazut de secole… chiar sunt curioasa cum… „ai dat” de mine! Numai ganduri bune!

  7. Excelent….rar, daca nu cumva niciodata, citesti asemenea interviuri…sunt stelist si acum il apreciez si mai mult pe Sorin….oricum el e un model pentru felul in care a evoluat in cariera…..

  8. Ma bucur tare mult sa intalnesc suporteri care merg dincolo de bariera impusa de fotbal si acorda atentie omului din umbra fotbalistului.
    L-am avut ca model de bun simt, devotament si talent, multa vreme pe Sorin Ghionea si cred ca ii datorez foarte mult din ce sunt astazi pentru ca m-a sprijinit in tot ce mi-am dorit sa intreprind.
    Sunt mandra de cele doua interviuri pentru ca transmit ceva, din punctul meu de vedere. El transmite ceva, e sincer, e deschis, e EL INSUSI si e mare lucru. Probabil de aceea a ramas cu picioarele pe pamant si nu-l gasesti in tablioide vorbind despre cate iubite a avut, cate masini isi cumpara pe an si cat e el de bogat. E o placere sa discuti cu un astfel de om si merita! Eu am avut o revelatie.. poate si datorita faptului ca… eram un copil🙂 si inca sunt

  9. Asta e ! Punctul pe i ! Pai Ghionea a ajuns pe site-ul UEFA, avand cele mai multe meciuri in cupele europene in ultimii 2 ani…..Mara, de exemplu, s-a vazut la TV din cauza pipitei care nu putea sa sparga paharul ala……

  10. Pot spune ca dorinta, placerea si pasiunea nemarginita fata de fotbal l-au facut pe Sorin Ghionea sa fie un om printre oameni, un om apreciat si iubit de cei din jurul sau. Calitatile enumerate mai sus l-au ajutat sa se maturizeze si sa fie un om mormal in care banii au avut un rol secundar asa cum declara chiar Sorin Ghionea. In plus as putea spune ca in adolescenta sia consumat toate „energiile negative ” si a intrat in viata publica ca un om devotat fotbalului si nu numai. Toate bune!!!

  11. Aura,nustiu ce se intampla dar nu de gasesc niciodata pe mess, sper sa am posibilitatea sa te gasesc zilele urm pe mess Spor la scoala si toate bune pt saptamana ce urmeaza Scuze pt deranj stiu ca nu este la subiect mesajul meu

  12. Buna! Vad ca nu ai nici o adresa de contact. As dori sa discutam pentru o colaborare….ceva f interesant, sa stii. Am introdus e-mail-ul meu mai sus, daca esti interesata, te rog sa-mi dai de veste. Merci!

  13. STEAUA e cea mai tare. iar SORIN GHIONEA e cel mai bun si mai frumos jucator al stelei!!! nu stiam ca mai sunt fete care il prefera pe el si nu pe altii;) e cel mai dulce :*:*:*

  14. da oana intr-adevar mai sunt fete care il prefera pe SORIN GHIONEA si NU pe alti jucatori. si mai ai drepate intr-o privinta: CHIAR E CEL MAI BUN SI CEL MAI FUMOS JUCATOR AL STELEI SI E CEL MAI DULCE😀 FORZA STEAUA!

Lasă un răspuns

