Vita de vie, Galati, septembrie 2004 – interviu A.D

“Muzica tine de subiectivism”

– crede Adrian Despot ,solistul trupei Vita de vie

Datorita atitudinii sale boeme si exigentelor ridicate in materie de muzica, Adrian Despot, solistul formatiei de rock Vita de vie, este catalogat drept « inaccesibil ». In contradictie, poate, cu tot ce credeati pana acum despre acesta, iata-l vorbind despre « cea mai frumoasa meserie din lume ».
– In Galati vin de regula trupe destul de comerciale. Cum a primit publicul galatean recitalul si mesajul transmis de Vita de vie ?
Galatiul este pe primul loc in lista preferintelor noastre cand vine vorba de orasele unde cantam. Concureaza cu Brasov-ul, e adevarat, dar daca stau bine sa ma gandesc, sunt la egalitate. Asta spunem noi, Vita de vie, de vreo patru ani incoace.
– Artistii, in general, au un alt ritm de viata. Ce efecte are acesta asupra laturii sale umane ?
Efectele vietii de artist, probabil ca se vor resimti ceva mai tarziu. In momentul de fata cred ca avem cea mai frumoasa meserie, daca o pot numi meserie, din lume. Facem ceea ce ne place si castigam si bani. E fantastic ! Intr-adevar poate fi epuizant, la un moment dat. Trebuie sa va ganditi la noi, artistii ca la niste sportivi de performanta. Ei au o activitate limitata. Imi doresc sa avem energia necesara si la saizeci de ani, asa incat sa putem canta « Basul si cu toba mare ».
– Cand vine vorba de concerte, sunteti selectivi ? Acceptati sa apareti pe aceeasi scena cu formatii reprezentative pentru alte genuri muzicale ?
Am refuzat diferite concerte din cauza sonorizarii proaste sau pentru ca luminile nu mergeau. Unii spun ca tine de curaj sa refuzi un concert dar eu cred ca tine in primul rand de respectul fata de tine si fata de cei care te asculta. Vita de vie nu este o trupa underground ci o trupa care se adreseaza publicului larg. Cu cat ne asculta mai multa lume, cu atat mai bine. Nu cred ca exista limite ! Putem sa cantam si coumnitatii turce si aztece, daca mai exista. Mesajul este acelasi.
– Aveti o atitudine nonconformista. De unde vine ea ?
Nu, nu suntem deloc nonconformisti. Suntem niste oameni comuni, chiar si incercam sa transmitem un mesaj pe scena. Cred ca de aici vine nonconformismul. Suntem noi insine. E un mare risc pentru unii.
– Se mai poate pune probleme ca o trupa cu experienta si vechime pe piata rock din Romania, sa adopte un gen muzical mai bine primit de public decat ceea ce faceti la ora actuala ?
Asta este o intrebare cu raspuns inclus. Atat eu cat si ceilalti membri ai formatiei avem in paralel proiecte diferite de stilul pe care il abordam acum la Vita de vie. Eu de exemplu, sunt implicat intr-un proiect dance cu alti doi baieti.
– Ce parere ai despre ideea americana, promovata mai nou si de romani, cum ca muzica este o industrie ?
Da ! Muzica este o industrie ! Nu incape  indoiala !
– Intr-un interviu recent ai declarat ca toata muzica este comerciala dar ca depinde foarte de mult de calitatea ei. Exista un tipar de muzica buna si muzica proasta ?
Tine foarte mult de educatia, stilul de viata, cultura celui care apreciaza muzica. Fiecare acorda note muzicii influentat fiind de aspectele pe care tocmai le-am precizat.Din punctul meu de vedere este o chestiune de subiectivism. Nu exista tipare in muzica ! Cel putin nu in 2004.
– Cum arata anul 2004 pentru formatia Vita de vie ? Ce planuri de viitor aveti ( am incercat sa evit intrebarile tipar, dar de data asta… nu am reusit )
Avem in plan sa scoatem multe albumele, multe piese, multe concerte peste tot in tara si ne dorim sa facem cat mai multi copii ( !).Dragii mei, sa fie bine !

Aura Dajbog

http://www.vlg.sisnet.ro

fain-despot.jpg


12 thoughts on “Vita de vie, Galati, septembrie 2004 – interviu A.D

  1. Chiar tin sa te felicit pentru articolele tale!! De la o varsta asa frageda ai inceput sa-ti construiesti un viitor bun, placut, si foarte interesant si in acelasi timp putin periculos, daca intelegi ce vreau sa spun! Sa inteleg ca-ti cam place dinamismul, saumai bine spus iti traiesti viata!! Si cel mai important, fara sa te uiti la parerile celor din jur!!! Tin sa te felicit din tot sufletul!!! FELICITARI AURA!!! Tine-o tot asa!!!

  2. Foarte tare, mai ales pentru varsta de 14 ani! Imi place, e sincer si cu suflet! Ai potential si se vede ca iti place!
    Imi pare rau ca nu am avut ocazia sa citesc pana acum, am aflat de blogul tau in alte circumstante, pe care le cunosti de altfel…

    Compara comentariul asta cu celelalte si apoi mai pune-ti intrebari in legatura cu oamenii subiectivi.

    Prieten nu inseamna complimente gratuite (cum am observat ca crezi tu), inseamna exact sa fii obiectiv cand e cazul. Prietenii tai sunt doar cei care te lauda… nasol.
    Inca mai sper sa fie doar o cadere nervoasa (s-a vazut ca esti foarte afectata de recentul interviu). Spre binele tau, nu al altora.

  3. Nu sunt afectata pentru ca nu ma intereseaza parerile subiective! Cat despre interviurile mele… nu sunt de Oscar ( desi nu e cazul sa compar cu o chestie total diferita, dar asa ca idee). Dar vad ca iti place sa dai in cap din pura razbunare! Prieteni nu sunt nici aia care dau in cap asa cum faci tu!
    Citeste, comenteaza.. dar fa-o cu bun simt si fara atac la persoana… si daca vrei atac la persoana si eu pot face la fel, domnisoara „Numai iubirea”!

  4. „Numai iubirea” nu imi place asa mult, dar in schimb imi place „Doar tu” – Adela Popescu, si as fi urmarit si Iubire ca-n filme dar (ajutor!) nu am televizor la camin din pacate. Am fost la premiera la Lacrimi de Iubire, as vrea sa imi cumpar si cartea dar nu o gasesc nicaieri (chiar, stie cineva unde o pot gasi?)
    Acum mi-am tradat natura de rock, m-am facut de ras, nu? La fel cum s-a facut si Adrian la Megastar.

    Nu mi-ai facut nimic ca sa ma razbun, doar ai atacat ceva ce eu consider de bun gust si ai facut-o in cel mai stupid mod posibil.

    Esti foarte afectata, se vede. Si eu sunt. Daca nu eram, nu ne mai dadeam atatea reply-uri.

    Te implor, nu mai vorbi despre bun-simt! Uita-te la prostul gust cu care ai scris tot ce ai scris acolo! Deja ma simt ca la piata, nu mai vreau, gataaaa!

  5. frumos interviul, uite un interviu de succes si cel cu iris e la fel. FELICITARI!!
    PS: cred ca ar trebui sa discutam despre reusita interviurilor aurei, sa incercam sa o corectam acolo unde a gresit ptr ca alta data sa stie sa nu mai greseasca. Nu despre preferintele fiecaruia in materie de filme, telenolevele sau muzica. De ex si mie imi plac desenele animate, am 17 ani si in fiecare seara ma uit la jetix. So what???

  6. Tu ai spus de numai iubirea, si nu avea legatura cu absolut nimic din ce s-a discutat pana acum. Am raspuns, ce sa fac… Am zis si ca interviul e reusit, dar la asta nu te-ai uitat.

    Esti varza. PUNCT

  7. Sunteti toti tineri, aveti viata inainte, dar o sa mai mancati mult kkt de acum inainte. M-am amuzat in seara asta, multumesc. Sunteti toti varza :)))))))) Dar nu-i nimic, o sa cresteti si sper ca va fi bine.

  8. Ma bucura interesul tau pentru jurnalistica si progresele tale. Daca n-o sa te plictisesti mai tarziu, cred ca vei ajunge sa scrii in publicatii care conteaza nu numai la nivel local. Succes!

Lasă un răspuns

